“Geram tengok pipi dia” – [VIDEO] Comel! Budak Mintak Maksu Tahan Dagu Sebab Lenguh Tengok Kartun

“Geram tengok pipi dia” – [VIDEO] Comel! Budak Mintak Maksu Tahan Dagu Sebab Lenguh Tengok Kartun

Sebut je pasal kanak-kanak, pasti ada saja keletah mereka yang menghiburkan. Kalau korang perasan banyak je video-video ragam si kecil yang viral di Tiktok betul tak?

Sama dengan kisah kalini, dalam perkongsian @mamy.sofea, dia telah memuat naik video di akaun Tiktok miliknya yang menunjukkan keletah comel seorang kanak-kanak perempuan telah pun viral semalam.

video

Kanak-kanak perempuan yang lebih dikenali sebagai Sofea itu kelihatan sedang menonton kartun sambil duduk di atas peha Maksunya. Dalam masa yang sama, Maksunya juga sedang menahan dagu Sofea. Dah kenapa tu?

Menurut ayahnya, Sofea menyuruh wanita itu untuk menahan dagunya menggunakan tangan kerana dia lenguh disebabkan menonton kartun terlalu lama. Mengada-ngadanya kau dik.

Video pendek terbabit telah mendapat hampir seratus ribu jumlah tontonan di Tiktok. Meneliti di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dan tertarik dengan kecomelan Sofea. Mereka juga sempat berseloroh dengan mengatakan budak comel itu membuli Maksunya.

Beberapa komen daripada netizen yang min tertarik untuk berkongsi:

Komen Comel

Komen ComelSumber: Tiktok
Untuk pengetahuan korang, adik Sofea ni pernah viral di Tiktok disebabkan keletahnya yang comel itu.

Geram je min tengok pipi dia dah macam pau!

 

Sumber: lobakmerah.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*